Jag gick studenten jag

HÖHÖ jag har gått med i nördklubben "vi som går runt i löjliga foppa-tofflor". jepp, idag tog jag klivet in i denna unkna värld. Ett par svarta blev de å dessa löjliga tofflor kostade 300 kr. Jag skäms nästan!! det kostar 300 spänna tt blir med i denna tönt klubb.. Fy bubblan. Men däremot gillar jag mina tofflor. Invigde dem med att gå till bilen å tillbaka.. höhö


Precis som förra året sitter jag i soffan i vardagsrummet hemma å kikar ut genom fönstret. Bonnarna i kommunen tar the student today. Jag har redan tagit studenten så jag suckar åt dessa puckon å tänker "bättre sent än aldrig å btw välkommen till the vuxenliv. Å gråt inte att ni skiljs åt, ni träffs väl på måndag igen skulle jag tro.. på ARBETSFÖRMEDLINGEN!! HAHAHA, losers" ¨


Jag va så bra när jag gick studenten (hehe, morfar min sa alltid att han gick studenten" att jag inte behövde gå till arbetsförmedlingen. Hade jobb på momangen å därefter vart de ju plugg på Borås högskola.

(eller Horås Bögskola som en kille en gång sa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0