We need to inkludera and samverka

Jag har försökt det innan men man måste ju ge det en andra chans

Jag ska bli bloggkändis! Eller bloggkändis är inte så nödvändigt utan det är pengarna jag vill ha. Och kanske en å annan rubrik i aftonbladet, typ "nu har emelie gjort ingen trodde var möjligt" eller "emelie har gjort det igen!!!"

Verkar asgrymt ju. Så grejen är följande:

Skriv lite schyst kommentaren fast ni använder ju självklart olika namn.

Tex:
Annelie skriver:
Emelie du är sååååå grym

Annälä skriver:
Emelie du är asball

Onnäli skriver:
Emelie du är bara för tuff


Sen så går ni in på min blogg från olika datorer, allt för att jag ska få så många "unika" besökare.
Efter det kan det ju vara bra att det är fler som vet om min blogg, ju fler desto bättre.

Därför går ni på stan några stycken och pratar ashögt till varandra och säger typ:
GÅ IN PÅ EMELIEKANBLOGGA.BLOGG.SE FÖR HON ÄR TUFF


Om alla hjälps åt och är samarbetsvilliga så kommer detta inte vara så svårt.
Bra va?





obs! ett å annat stavfel kan förekomma, därför behöver inte ida kommentera om  detta ;) HAHAHA


Kommentarer
Postat av: Annelie (lr Onälä lr nått av dom...) ^^

HAhaha!! Du är la för knäpp du ;P men ja gillar dig ändå. Du har en kulig blogg. ja kan la säga att du är ball, tuff, häftig o cool ändå ;) Värsta bruden lixom!! Coolast i stan!! ;P

Kramar påre!

2010-06-10 @ 12:31:16
URL: http://eilenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0