Emelie kan hon

Nu ska jag göra en liten rolig sak som jag funderat på ett tag eller med andra ord sedan igår kväll och grejen är den jag nu ska göra är att skriva en världigt lång mening utan att använda punkt samt att förhoppningsvis blir meningen någorlunda grammatiskt rätt enligt det svenska grammatiksystemet.

Jag gjorde ett försök och nu kommer då alltså försök nummer två och detta gör jag för att försöka bräcka försök nummer ett för att alltså se om denna mening blir längre och någorlunda grammatisk korrekt för att den inte skall blir helt och hållet svenskt grammatiskt fel dock när jag tänker efter så struntar jag nog i om den blir helt grammatiskt korrekt eftersom min huvudsak och mitt syfte med detta är att skapa en så lång mening som möjligt utan att använda punkt och som det nu har blivit har jag heller inte använt mig utav några kommatecken.

Nu har jag alltså gjort försök nummer ett och nummer två vilket då innebär att detta blir försök nummer tre för att göra en så långt mening som möjligt och som de tidigtare försöken vill jag alltså på ett eller annat vis att det skall blir någorlunda grammatiskt korrekt och andledningen till att jag skriver så igen är för att fylla ut och då kan jag även tillägga att jag är en baddare på att flytta ut eftersom jag har lärt mig det i skolan där alla arbeten mer eller mindre går ut på att flytta ut med så långt ord som man bara kan och heller inte använda sig utan förkortningar eftersom körkortningar förkortar texten vilket man ganska enkelt faktiskt kan räkna ut om man nu är intresserad av att räkna ut sånt och som jag nu så kan se har väl försök nummer tre blivit längre än försök nummer två om det inte är så allt jag ser helt fel vilket jag fakstiskt inte gör så det så.


Kommentarer
Postat av: Annelie

hehe. :P du är knäpp ;) men de lyckades tror ja :P men väldigt väldigt lång mening du.. ^^

2010-05-18 @ 19:42:49
URL: http://eilenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0