Hej

Söndag söndag hela dagen.

Vad ska man säga. En ba dag :D

Igår var jag och spelade innebandy och som vanligt ägde jag alla. Det var sista träningen nu innan sommaren. Därefter bar det av hemmet där jag pysslade lite, tvättade och bara tog det lugnt. Gick å strosade och fixade mig i ordning. Tog the bus in till stan för att partaja lite med Camilla å Micke. Mycket trevligt. Tequila, vin, jordgubbsshot å öl. Vi åt lite oxå, konstigt nog kände jag att jag blev fullare och fullare för varje tugga jag tog.



Sov hos mina svärpäron. Vaknade med att det doftade nybakat bröd. GOTT. Åkte hem och storstädade (det va inte så stökigt så vet inte om man kan kalla det för storstädning men städning var det). Ute å gott. lagat mat och bara myst.

HEJ DÅ

Kommentarer
Postat av: Majsan

Kom hem och städa hos mig:P Och det var ju jag som var bäst på innebandyn:P

2010-05-27 @ 11:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0