Nikkaluoktasoppa

Jag har en soppslev men det är snarare en våffelselv då jag bara använder den till att hälla våffelsmet i våffeljärnet. MEN (vet, ska icke börja en mening med men men det struntar jag i. min blogg och jag bestämmet :D ) MEN idag har våffelsleven fått göra det en soppslev ska. Jajemän. Idag har Emelie lagat soppa och inte vilken soppa som hellst utan nikkaluoktasoppa. Knasigt namn men ack så busenkelt å göra å blev rätt så gott faktiskt.

Mmmm, nån som inte trodde att emelie kunde?

Ska studa lite å kanske baka bullar. Å kanske blir det våfflor ikväll.

I andra familjer äter man pannkaka efter ärtsoppa.

Men min familj är inte som andra familkjer.

Jag har varit men om ett gripande trauma när jag va liten. Har fått men för livet. När jag var liten skulle pappa laga mat, ärtsoppa. Dock brände han den så illa att det gick inte att äta. Ändå skulle farsgubben tvinga i min å brorsan detta efter som det är såååå gott. Därefter har det varit svårt att äta ärtsoppa.
OCH PANNKAKA TYCKER JAG BARA INTE OM

Så efter jag å min gubbe ätit nikkaluoktasoppa blir det våfflor. Så funkar det i min familj.

hade jag haft läsare så hade jag frågat hur det funkar i era familjer. men nu struntar jag blankt i det.. mohaha


Kommentarer
Postat av: annil

Du har ju iaf en läsare. ;P

men våffla efter soppa.. hm.. kan funka. men ja äter inte soppa.. helst inte iaf.. Inget stort fan av de. ^^ Men ja gjorde pannkakor idag ja ^^

KRAMAR

2010-05-24 @ 19:17:26
URL: http://eilenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0