Sammanfattning av veckan

Det mesta av veckan har jag varit i skolan. Där har vi sysslat med miljonlotteriet - vill viktigt poängtera att detta inte är hängagubbe. Utan det är mycket pedagogik  i detta. Alltså ägnande vi veckan åt att testa pedagogisk aktiviteter där vi får in svenska, engelska, geografi och matematik. Mycket bra, mycket bra.

I torsdag var My och Matilda på besök. Gullungarna hade med sig kvällsmat som vi smaskade på och tjöta massa skit. Mys

I fredags myste jag å fisnik. vi åt pita bröd och såg film.

idag, lördag, har gubben å jag varit ute å gått.. Vi solade och lunchade sedan i byn, på punkten. Därefter gick vi lite i affärer. Kl 14.25 gick fisniks tåg till stan, han missade den. Han kom en min för sent. Klockan 14.33 går busssen, han missa den med.. HAHAHA, klant. Bara för att han va tvungen å köpa dricka.

Klockan 16.00 började jag jobba och jobba fram till 21.00. Kommer hem å grillar.. myys

I morgon ska jag jobba och sedan hem till mor. Det är ju morsdag å jag har köpt en solros till henne,,
(nu ska ni skriva i kommentarerna: NAW, vilken underbar dotter din mor måste ha!)

H.J skickade ett sms och undra om jag skulle till hotellet. Emelie vill dock har hon inga pengar.. buhu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0